Sunday, September 11, 2016

bangunkan saya selepas SEPTEMBER tamat

11 SEPTEMBER 2016

dah 3 berita kematian aku terima untuk bulan ni.....

5 SPTEMBER 1989

awak lahir di muka bumi ALLAH ini...

awak dibesarkan oleh amk ayah awk

awak membesar dgn jayanya...

dan dalam masa jangka panjang...

saya tertarik dan terpikat dgn awak

peribaadi awak

perwatakan awak...

buat saya tak tidur malam selalu ingatkan awk...

14 SEPTEMBER 2010

awak pergi...

awak pergi tinggal kan saya

tinggal ka mak ayah awak

akak adik2 awak...

dan awak pergi tanpa ada pesan yang boleh saya pegang utk bawa jumpa awak 1 hari nanti

AZAHAR BIN ABDUL MUTALIB

ketahuilah 

sesungguhnya saya masih merindui awak

saya masih mencintai awak...

dan sy masih lagi mencari jalan untuk berjumpa dengan awk

sesungguhnya awak lah cinta pertama dan terakhir sy...


bila kau tak buat salah .... tapi orang sibuk cakap pasal kau

bila kau buat sesuatu yang kalau difikirkan secar logiknya tak menjadi 1 kesalahan pon..

tapi

orang sekeliling kau sibuk bercakap hal kau..

mengatakan kenapa kau buat begitu..

seoalh2 kau telah membunuh salah seorang dari ahli keluarga mereka..

apa kau akan rasa??

kadang2 aku rasa nak keluar dari orang2 gila mcm gini...

sumpah aku benci orang2 gila mcm gini....

buang terbiat agaknya.....

Friday, August 19, 2016

BASIC COS

KURSUS ASAS PEGAWAI KANAN **** BIL. 175 SIRI 2....

3 bulan bhai...
kau rasa??
mampu??

redah je lah nak..
perangai "budak2" yang cam
J.I.L.A.K.E

kerna terpaksa
ku turut kan